bf45fdc0 |
tüp bebeğe başlamak için gittiğimiz hastanede tahlillerde beta hcg 5.90 çıktı. adetime 3-4 gün vardı. gebelik olmama ihtimali var mı yoksa 3-4 haftalık gebelikte bu normal mi?
bf45fdc0 |
tüp bebeğe başlamak için gittiğimiz hastanede tahlillerde beta hcg 5.90 çıktı. adetime 3-4 gün vardı. gebelik olmama ihtimali var mı yoksa 3-4 haftalık gebelikte bu normal mi?
vucut bir robot değil bazen geç döllenme olabiliyor. iki gün sonra yine tahlil yap anlarsın canım
Yanıtlar
bf45fdc0
sağolun yanıtınız için. önceki gebeliğim de geç döllenme idi. umarım gebelik vardır 🙏🏻