annekuş` |
15 hafta/3 aydan sonra ufak ufak deneme niyetli ek gıda başlamak istiyorum, deneyip zararsız ilerleyen kişiler olmuş. bu konuda tecrübesi olanlardan başlangıç tavsiyesi almak isterim
annekuş` |
15 hafta/3 aydan sonra ufak ufak deneme niyetli ek gıda başlamak istiyorum, deneyip zararsız ilerleyen kişiler olmuş. bu konuda tecrübesi olanlardan başlangıç tavsiyesi almak isterim
merhaba, bebeginiz daha çok küçük. ek gıdaya neden başlamak istiyorsunuz? kendi doktorunuza danıştınız mı?