Epidural yeri ağrısı

LohusalıkDoğum
nurdandemirkayikk profile picture

nurdandemirkayikk |

Merhaba doğum yapalı 66 gün oldu. Sezeryan doğum yaptım epidural iğne yerim ağrıyor belim tutuluyor yüz üstü yatarsam yataktan kalkamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı sürekli bel ağrısı yaşıyorum

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

silayayann profile picture

evet maalesef 4 ay oldu ve genellikle ağrıyor sıcak su torbası rahatlatıyor hareketsiz kaldığımız için çoğu zaman oluyor

a244f636 profile picture

a244f636

Doğum yapalı 9 ay oldu. Hala ağrım var ve arada sırtım karıncalanıyor.