arkadaslar 13.haftalık hamileyim idrar yolları enfeksiyonum varmıs doktor iki hafta sonra gelin demişti erkenden gitmeli miyim stres yaptım
enfeksiyon
Cevaplar
Ben sürekli idrar yolu enfeksiyonu oldum kaç kez kültür verdim hatırlamıyorum😅 korkmayın gebelikte normal, daha önceden de yaşadığım için şimdi de böyle sık oldu. Bol su içtim bir iki kez de murunol diye tek kullanımlık suda eriyen ilaç verdi doktor. Takip edin ama korkmayın , idrar tahlil sonucunuzun normal zamana göre değerlendirilmemesi bazı değerlerin h bile yazsa gebelikte normal olduğunu unutmayın derim🙏🏻 sağlıkla kalın