ede10d1e |
7hafta 6 günlük bebeğim var yoğun bakımda kaldı memeye çok zor alıştı meme uçlarım çok acıyor emzirme sonrası gögüslerimde sızlama oluyor normal mi
ede10d1e |
7hafta 6 günlük bebeğim var yoğun bakımda kaldı memeye çok zor alıştı meme uçlarım çok acıyor emzirme sonrası gögüslerimde sızlama oluyor normal mi
Bence kesinlikle gümüş kapak kullanmalısınız benim kurtarıcım o oldu göğüs kremi asla kullanmadım kapaktan başka hiçbir şey yapmadım :)