Emzirme döneminde kortizon kullanımı

Hamilelik PsikolojisiEmzirme
zeynepselcuk profile picture

Vucudumda gezen kaşıntılı kızarıklıklar oluyor doktor kurdeşen olduğunu söyledi strese bağlı oluyormuş😓Emzirirken kortizon ilaç kullanılırmı kullanan olduysa yazabilirmi içim hiç rahat etmiyor😓

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play’den AlınApp Store'dan İndirin

Cevaplar

4a77d2e6 profile picture

4a77d2e6

Doktorum bana kortizonlu ilaç kullanma demişti fetüse zarar verebiliyormuş

157d1a44 profile picture

157d1a44

Bende yaşadım Ürtiker dedi bana dr bir sürü ilaç kulladım o arada 4-5 saat emzirmedim. Genelde geceye denk getirdim. Doktor tavsiyesi ile. Ama zaten emrizen anneye belirli kategori ilaç veriyorlar o süre sonunda emzir diyorlar. Dr dediği gebelikten sonra 16 hafta içinde olabiliyor endişelenmeyin geçerdi. Ve çok rahat bir şekilde geçti 2-3 ay içinde. Şimdi belki daha stresliyim ama tekrarlamadı çok şükür.