Emzirme

66xkcxqwsk profile picture

66xkcxqwsk |

Bebeğim 30 günlük sezerryanla oldum mamayla başladı biberon kullandık hastanede şu an hala emziremiyorum memeye gelince çığlıklar atıyor ağlıyor tutamayınca. Daha da sinirleniyor en fazla 5 dakika emzirebiliyorum sonra tekrar ağlayıp bağırıyor ne yapmam gerekiyor bilen var mı sütümde az gibi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

lucyliam97 profile picture

stres yaparsan cocukta etkilenir. Sütüm az geliyor diyip vermekten vazgeçme gelsede gelmesede hep ver mutlaka süt gelir. Göğüs ucunu damağına doğru it diliyle alttan yakalayıp vakumlasın cnm, eğer bebeğin üstü çok kalın giyinikse mutlaka azalt bebek ferah şekilde emsin ve cabuk uyumasın göğüste.