Bebeğim 30 günlük sezerryanla oldum mamayla başladı biberon kullandık hastanede şu an hala emziremiyorum memeye gelince çığlıklar atıyor ağlıyor tutamayınca. Daha da sinirleniyor en fazla 5 dakika emzirebiliyorum sonra tekrar ağlayıp bağırıyor ne yapmam gerekiyor bilen var mı sütümde az gibi
Emzirme
Cevaplar
Pozisyonunu omuz kalça bacakları sana dönük olacak tamamiyle ilk önce ona dikkat edecen sonra memeyi yukardan tutacan tutarkene bi parmağınla da bebeğin çenesine değki ağzını kocaman açsın yukardan tutup ağzına depivercen o zaman emer sütün bebeğe göre değişir ama sende teşvik et bol bol su iç mesela 3 litre içmen lazım emdikçe sütün artar özellikle geceleri emdir o zaman daha çok sütün gelir