Emzirirken ikinciye hamile kalan var mı?

Doktor & HastaneGenel Sohbet
4f3a1581 profile picture

4f3a1581 |

merhaba, bebeğim 5 aylık. lohusalıktan sonra adet gördüm. ara ara da lekeli adetim oldu. bu ay adet sancısı oldu ama sadece sarımsı bolca akıntı geldi ve karnıma kramp da giriyor. gece dönerken uyandırdı acısı.. çok hatırlamıyorum ama sanki ilk gebeliğimde de böyle kramp girerdi. açıkcası korkuyorum dikkat etmeme rağmen hamile olmuş olabilir miyim? ikinciye olan var mı nasıl anladınız? test için erken şu an adetimin gecikmesini bekliyorum 😔

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

09b8f5c5 profile picture

09b8f5c5

Bence doktora gitmelisin çünkü aynı durumu yaşayıp gebe kalan arkadaşım var. Halk arasında süt koruyor vs diyenlere inanma . En iyisi muayene olmak.

Yanıtlar

4f3a1581 profile picture

4f3a1581

eşim üşütmüş olabilirsin cereyanda kalmışsındır diyor. çorapsız geziyorum diye o ihtimali de düşündüm ama kramplar kafamı kurcalıyor adet sancısı gibi üşütme gibi değil. arkadaşın sadece akıntı ve kramp şikayeti ile mi gitmişti? biraz araştırdım sütün tadı değişir göğüsler hassaslaşır diyorlar o henüz yok belki henüz başıdır bilemedim kafam karıştı

Emzirirken ikinciye hamile kalan var mı? | Momy