Emzik tavsiyesi

hanifeatr profile picture

hanifeatr |

Merhabalar, bebeğim ilk doğduğunda emziği çok güzel emdi. Şuan 3,5 aylık asla ağzına almak istemiyor. Sadece meme emmek istiyor. Philips avent aldım. Kullanamıyoruz. Tavsiye edebileceğiniz emzik çeşidi var mı? Emzik vermeli miyim ileride benim için kolaylık olur mu? Ya da emzik verdiğimde meme reddine gider mi ? Hiç bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Sizinle geçen gün konuşmuştuk yine bu konuda 😊 malesef benim oğlum da öyle, bugün zar zor yemek yaptım. Sürekli kucağımdaydı, sol kolumu hissetmiyorum, bir an önce beşikte uyumaya alışırlar inşallah

Emzik tavsiyesi için cevap | Momy