Merhabalar, bebeğim ilk doğduğunda emziği çok güzel emdi. Şuan 3,5 aylık asla ağzına almak istemiyor. Sadece meme emmek istiyor. Philips avent aldım. Kullanamıyoruz. Tavsiye edebileceğiniz emzik çeşidi var mı? Emzik vermeli miyim ileride benim için kolaylık olur mu? Ya da emzik verdiğimde meme reddine gider mi ? Hiç bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
Emzik tavsiyesi
Cevaplar
Hangi emziği alırsanız alın tutmaz, çünkü anne memesinin yumuşaklığı sıcaklığı varken emzik itici geliyor bebeklere... Kızımda wee baby aldım tutmadı, şu an 3 aylık olmak üzere oğlum aventi tutmayan bebek yok dediler avent aldım ağzına verince öğürüyor istemiyor... Tutması çok büyük rahatlık özellikle uykuya geçerken, meme reddi olmaz sürekli ağzında tutmuyor zaten ama tutmaması da ileriki zamanları için iyi çünkü bıraktırmak gibi bi uğraşın olmuyor 😅