Emzik tavsiyesi

hanifeatr profile picture

hanifeatr |

Merhabalar, bebeğim ilk doğduğunda emziği çok güzel emdi. Şuan 3,5 aylık asla ağzına almak istemiyor. Sadece meme emmek istiyor. Philips avent aldım. Kullanamıyoruz. Tavsiye edebileceğiniz emzik çeşidi var mı? Emzik vermeli miyim ileride benim için kolaylık olur mu? Ya da emzik verdiğimde meme reddine gider mi ? Hiç bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Hangi emziği alırsanız alın tutmaz, çünkü anne memesinin yumuşaklığı sıcaklığı varken emzik itici geliyor bebeklere... Kızımda wee baby aldım tutmadı, şu an 3 aylık olmak üzere oğlum aventi tutmayan bebek yok dediler avent aldım ağzına verince öğürüyor istemiyor... Tutması çok büyük rahatlık özellikle uykuya geçerken, meme reddi olmaz sürekli ağzında tutmuyor zaten ama tutmaması da ileriki zamanları için iyi çünkü bıraktırmak gibi bi uğraşın olmuyor 😅

Emzik tavsiyesi için cevap | Momy