Emzik tavsiyesi

hanifeatr profile picture

hanifeatr |

Merhabalar, bebeğim ilk doğduğunda emziği çok güzel emdi. Şuan 3,5 aylık asla ağzına almak istemiyor. Sadece meme emmek istiyor. Philips avent aldım. Kullanamıyoruz. Tavsiye edebileceğiniz emzik çeşidi var mı? Emzik vermeli miyim ileride benim için kolaylık olur mu? Ya da emzik verdiğimde meme reddine gider mi ? Hiç bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

lucyliam97 profile picture

emzik vermek meme reddi yapmaz aslında sadece memeyi kavraması değişe bilir, benm bebeğimde 1 bucuk aylık memeyi sadece cok uykusu yada açıkmaya başlayınca alıyor ama kısa bi süre alır bunlar haricinde hiç almaz atar hep. Yanii bu durumlarda veriyorum meme reddi yaşamadım.

Emzik tavsiyesi için cevap | Momy