Kızlar merhaba, Bebeğim iki buçuk aylık , doğduğunda emmedi 1 -1,5 aydır falan emziriyorum. Bazen emmek istiyor ama sütüm çok hızlı geldiği için beni itikliyor, ağlıyor, belini geriye atıyor. Makas yöntemi deniyorum her seferinde , ayağa kalkıp gezinerekte vermeye çalışıyorum ama yok. Biraz sağıp öyle veriyim diyorum o sinir gelince tutmuyor. Uyku arasında şanslıysam tutturabiliyorum. Ne yapmalıyım sizce 😔
Emmek isteme ama memede ağlama
Cevaplar
Silikon göğüs ucuyla dene bende de öyle oldu öne doğru eğilerek değil dik bir şekilde emzirirsen akış hızını da etkileyebilir