Emerken cırpınıyor

Toddler (1-3 Yaş)Emzirme
2ca34be6 profile picture

2ca34be6 |

5 haftalık bebeğim 3 gündür emerken çırpınmaya başladı memeden çıkıyor tekrar istiyor huzursuz bir şekilde emiyor, ilk süt akışı hızlı gelirken çok iyi emiyor meme yumuşayınca sadece ağzını hareket ettiriyor emmek yerine böyle olunca da süt gelmiyor diye sinirlenip ağlıyor sakinlemiyor hiç, uyurkense güzel güzel emiyor.. meme reddi böyle bir şey mi?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

45cc5019 profile picture

45cc5019

çırpınma derken boğuluyor gibi mi? çünkü benim bebeğim de emerken elleri kolları hiç durmuyor sürekli hareket halinde ve sağa sola vuruyor. bazen bırakıyor ağlıyor tekrar istiyor. bu bana biraz huy gibi geldi zamanla azaldı doktorum keşfetmeyi sevdiğini meraklı olduğunu söyledi bence bı danışın.

Yanıtlar

2ca34be6 profile picture

2ca34be6

Dediğiniz gibi sürekli hareket halinde ama memeden sürekli çıkıp duruyor ve huzursuzlanıyor..keşif gibi değil de sanki şikayetlenir gibi

nedd0705 profile picture

süt tazyikli ise mideye hızlı inip sancı yapıyor olabilir o süre içinde de yumuşayana kadar emmiştir. tazyiğini alıp emzirmeyi denediniz mi

2ca34be6 profile picture

2ca34be6

Denemedim bunu, teşekkürler deneyeceğim 🌸

iremnazli859 profile picture

Tazyikli mi sütün gelir hiperlaksiyon mu var? Reflüsü ya da gazı olabilir mi?

Yanıtlar

2ca34be6 profile picture

2ca34be6

Aslında fışkırma falan olmuyor o yüzden tazyikli olmadığını düşünüyorum ama bazen boğazına kaçıyor öksürüyor veya nefessiz kalıyor, bu belki henüz 5 haftalık oluşundandır diye düşünmüştüm. Ama o ilk sütü lıkır lıkır içtikten sonra kavga başlıyor asıl, sonraki akıştan resmen memnun olmuyor, emse gelecek ama emmekle bile uğraşası yok gibi sadece sinir olup ağlıyor

nedd0705 profile picture

çenesi yoruluyor olabilir c şekilde tutarak mı emziriyosunuz

nedd0705 profile picture

çene kasları sonradan gelişiyor

8xn2j7tb2k profile picture

Benim bebeğim 4 aylık aynısını yaşıyoruz. Karnı çok acıkınca emmek için çaba sarfetmek istemediğini çözdüm. Yorgun ve uykusuzsa da aynı şekilde. Önlemlerimi alınca emmeye başladı

Yanıtlar

2ca34be6 profile picture

2ca34be6

Evet bu aklıma geliyor aslında çok yormadan veya acıktırmadan emdirmeye çalışıyorum ama şuan uyaranlar ona cidden fazla geliyor herhalde emip altını aldım ettim derken hemen uyku moduna girmiş oluyor..

9e6bc03f profile picture

9e6bc03f

Gazı var maalesef

6vyq2995sq profile picture

gazı var bebeğin. biraz emdikten sonra o hareketleri yapınca memeden çıkarıp gazını çıkartın sonra tekrar emzirmeye devam edin. ben bebeğimin ilk haftalarında gaz damlasını emzirmeden 10-15 dk önce aç karnınayken veriyordum. sonra emziriyordum. o şekilde yapınca gaz sorunu olmuyor, rahat emiyordu.