5b2fbfcd |
Merhaba ek gıda konusu kfamı çok karıştırıyor nasıl başlıyoruz ek gıdaya daha şuan 5 aylığız ama zamanı geldiğinde nasık yapıyoruz ne yapıyoruz anlamadım
5b2fbfcd |
Merhaba ek gıda konusu kfamı çok karıştırıyor nasıl başlıyoruz ek gıdaya daha şuan 5 aylığız ama zamanı geldiğinde nasık yapıyoruz ne yapıyoruz anlamadım
Bende şuan o aşamadayım ama biz yaklaşık 2 haftadır tadımlara başladık, bununla ilgili birkaç doktor takip ediyorum yada güvendiğim hesapları neler yapabilirim diye bakıyorum, süreç karmaşık görünüyor ama bence bebeğin uyumu çok önemli.Tadımlarda zorlamamak tadını bilsin yeter mantığında ilerlemek gerekiyor sonrasında yavaş yavaş bebekte sizde alışıyorsunuz bu sürece ve karışımlar normal yemek şekline vs geçiliyor, tabii ki en başta söylemem gerekiyordu ek gıdaya başlamanıza doktorunuz karar veriyor ve o da zaten söylüyor bununla başla bunu ver şu ayda falan diye