Damla |
Bebeğim 4 aylık doktoru tadım yaptırmaya başalayabilirsin dedi başlayan var mı alerji vs gelişir mi korkuyorum ve bu meyve püresi için olan emzik tarzındaki şeyle mi vereyim yoksa kaşıkla mı
Damla |
Bebeğim 4 aylık doktoru tadım yaptırmaya başalayabilirsin dedi başlayan var mı alerji vs gelişir mi korkuyorum ve bu meyve püresi için olan emzik tarzındaki şeyle mi vereyim yoksa kaşıkla mı
4 aylık çok erken bir dönem değil mi... Kilo sıkıntısı mı var bebeğinizin yada biberon meme reddi gibi bir durum mu yaşadınız.. Youtube da Dr. Osman Gönül Al Hocanın ek gıda videolarını izlemenizi öneririm.. Tadımlara erken başlamayın, çünkü normal bir yetişkin gibi yemek yemeleri daha geç bir dönemde olacağı için tadım süresinin uzun olması bebeğe eziyettir diyor.. Önemli bir sebebi yoksa 6. Ayını beklemenizi öneririm..