Ek gıda

Damla profile picture

Damla |

Bebeğim 4 aylık doktoru tadım yaptırmaya başalayabilirsin dedi başlayan var mı alerji vs gelişir mi korkuyorum ve bu meyve püresi için olan emzik tarzındaki şeyle mi vereyim yoksa kaşıkla mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Merhabalar bizde 22 haftalığız bu hafta tadıma geçeceğiz gördüğüm kadarıyla bence meyveyle başlamayın tadından dolayı sebzeleri zor kabul ediyormuş bebekler, alerjik bi bünyesi varsa 3 gün tadım kuralı yaptırıyorlar ama yoksa her güne farklı tat sorun olmuyormuş, emzik tarzında değilde ben kaşıkla başlayacağım nasıl başlarsa öyle devam eder mantığındayım çünkü :) kolaylıklar diliyorum 🙏🏻