düşük

4200af76 profile picture

4200af76 |

bebeğin kalbi atmadı kürtaj oldum 10+2de sağlıklı ilerlemedi düşükten sonra hamile kalan var mı ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz moralim çok bozuk

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

Bende 7+5 teyken düşük yaptım. bebegimin kalp atışı oluşmadı. dr sagliksiz bir gebelik oldugunu söyledi. 1 ay sonra tekrar deneyin demişti. Sagliksiz tehlikeli bir durum oldugunda vücudumuz bunu anlayıp kabul etmiyormuş. bir sonraki gebeligin daha saglikli olması için hazirlik yapıyormuş bedenimiz. bende 4.ayda hamile oldugumu öğrendim. simdi 6 aylık oldu yanımda çok şükür. Sizde içinizi ferah tutun. Rabbim saglikli bir bebek nasip eder insallah en kisa zamanda. kendinizi mesgul edecek seyler bulun bu süreçte, kafanıza takmayın. Çok geçmiş olsun.