4200af76 |
bebeğin kalbi atmadı kürtaj oldum 10+2de sağlıklı ilerlemedi düşükten sonra hamile kalan var mı ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz moralim çok bozuk
4200af76 |
bebeğin kalbi atmadı kürtaj oldum 10+2de sağlıklı ilerlemedi düşükten sonra hamile kalan var mı ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz moralim çok bozuk
Başın sağolsun canım çok üzüldüm aynısını bende yaşadım. Doktorumun dediklerini ve ilaçlarımı düzenli kullandım bide neden kalbi durdu bunun için doktorum tıbbı genetiğe gönderdi. Benim kanımda pıhtılaşma varmış bebeğe pıhtı atmış sonuç böyle çıktı. Doktorum 2 ay sonra gebeliğe tekrar onay verince çok şükür Rabbim 1 ay sonra nasip etti ovulasyon testinin erken gebelik testiyle hemen gecikmem olmadan öğrendim doktoruma hemen gittim ve kan sulandırıcı iğne başladık. Çok şükür kızım şuan yanımda ve 4 aylık Rabbim sanada aratmadan sağlıcakla kucağına almayı nasip eder inşallah