Bebeğim tam üç aylık erkek. Bugüne kadar hep anne sütüyle beslendi. Doktorumuz mama önerdi yeterli kilo almadığı için. Benim de eş zamanlı olarak sütümde azalma oldu. Normalde göğsümü sıktığımda süt damlası gelirdi gelmemeye başladı. 5 - 6 saat bekleyince göğsüm doluyor. Hiç mama kullanmadığım için nasıl olduğunu bilmiyorum doktora da sormadım. Şu an tam 5 kg . Ben 120 ml mama yapıyorum. İçtikten sonra ağlıyor ve devamını istiyor. Normalde bir hesap var kilosu çarpı 150 diye. O hesabı da yaptigimda 90 ml civarında vermem gerektiğini görüyorum. 90 ml ile hiç doymuyor. Çocuğun doyduğunu nasıl anlarım? Mesela 180 ml mama yapsam doyunca bırakır mı yoksa hepsini içer mi tokluk duygusu gelir mi?
Doymuyor mu
Cevaplar
Meme yumuşadıysa ve bebeğiniz de yutkunma sesi duymuyorsanız havuzdaki süt bitmiş demektir yani meme boşaldı ama birkaç defa boş çektiğinde ardından direkt olarak damardan gelen sütü çeker..