Doktor yaklaşımı

9aa60cc6 profile picture

9aa60cc6 |

Merhaba 9+2 deyim. Bu zamana doktorum ne kan testi yaptırdı ne herhangi farklı bir şeye bakıldı. Kendisi gelenekselci doktor kimliğiyle tanınıyor ancak bu da fazla mı acaba :)) en son 31 ocaktaydı kontrolüm bir daha 25 şubatta çağırdı o zaman yapıcak mı test bilmiyorum ama ne bilim sizcede normal mi? En azından kan testleri ile bazı testlere (bakteri vs) bakabilir miydi acaba? Kafamı kurcalıyor bu durum son zamanlarda. İlk haftalarda kan testleri çok gerekli değil mi acaba?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

brk5t4nxc7 profile picture

bende şu an 9+1 deyim kan vermeden folik asit başladım 30 ocakta doktorum kan testleri ve idrar tahlili istedi 23 şubatta kontrolüm var o zaman bakacak yani bana da diğer vitaminler başlanmadı henüz

Doktor yaklaşımı için cevap | Momy