Doğumdan sonra saç boyatma

6414846d profile picture

6414846d |

40’ımız yeni çıktı saçımda çok fazla beyazım var dip boyası yaptırmak istiyorum boyatmamda bir sakınca olur mu ya da bitkisel boya mı yaptırmalıyım

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Banucnrr profile picture

Merhabalar benim de 24 günlük bebeğim var doktoruma sordum ve herhangi bir sorun olmayacağını söyledi. Aynı şekilde başka bir arkadaşım da emzirme döneminde boya yaptırdı bir sorun yaşamadı.