2e503de0 |
14 hafta önce doğum yaptım. kırk çıkana kadar olan kanamadan sonra bir daha regl olmadım. benzer bir durum yaşayan var mı
2e503de0 |
14 hafta önce doğum yaptım. kırk çıkana kadar olan kanamadan sonra bir daha regl olmadım. benzer bir durum yaşayan var mı
Emzirdiğiniz için vücudunuz eskisi kadar östrojen salgılamaz. Hormonlar süt üretimine odaklanır ve bu durum yumurtlamayı baskılayabilir. Eğer emzirmiyorsanız hormonlar zamanla toparlanır ve regl yeniden başlar. Emziren annelerde ise adet genellikle daha geç görülür.