Doğumdan sonra regl olmama

2e503de0 profile picture

2e503de0 |

14 hafta önce doğum yaptım. kırk çıkana kadar olan kanamadan sonra bir daha regl olmadım. benzer bir durum yaşayan var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilaraengin profile picture

Emzirdiğiniz için vücudunuz eskisi kadar östrojen salgılamaz. Hormonlar süt üretimine odaklanır ve bu durum yumurtlamayı baskılayabilir. Eğer emzirmiyorsanız hormonlar zamanla toparlanır ve regl yeniden başlar. Emziren annelerde ise adet genellikle daha geç görülür.