Doğumdan sonra korunma yöntemi

Genel SohbetLohusalık
72cec3fb profile picture

72cec3fb |

Kızlar nasıl korunuyordınux ben çok korkuyorum tekrardan bi bebek olacak diye sezeryan doğum yaptım suan doğum kontrol içiyorum ama onuda yoğunluktan unuttuğum zamanlar oluyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

f652ca7f profile picture

f652ca7f

Ben hapı bir ay kullandım sonra bıraktım hem unutuyorum hemde sütü azaltabiliyormuş bide zararı olur diye korktum ben prezervatif ile korunuyorum

2a495d66 profile picture

2a495d66

Üç aylık korunma iğnesi yaptırıyorum doktorumun tavsiyesiyle