Doğumdan korkuyorum

scorpionfaldestek2 profile picture

scorpionfaldestek2 |

Ben Arnavutluk Tiran da yaşıyorum 32 hafta 3 günlük hamileyim Bir oğlum olacak hayırlısıyla Yurt dışında Bebeğim doğacak Annem de gelemeyeceğini iletti çeşitli nedenlerden , Doğumdan çok korkuyorum Vajinama dokunduklari an deliriyorum sanki Sezaryen de yapmak istemiyorum Allahtan bir mucize olsun ve Allah bana yardım etsin oğlum kendiliğinden çıksın istiyorum ve Sürekli Hemoglobin değerlerim dusuk çıkıyor bunun için ne yapmalıyım desteğinizi bekliyorum Ben Sare Arnavutluk Tiran dan selamlar

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilaraengin profile picture

Benden size tavsiye, kesinlikle korkmayın zaten doğum sırasında vajinanız aklınıza bile gelmeyecek, her şey çok hızlı gerçekleşecek ve bebeğinizi elinize aldığınız an siz bile şaşıracaksınız böyle hızlı olmasına 🙂‍↔️ Vajinal doğumdan vazgeçmeyin, hem sizin için hem de bebeğiniz için en iyisi. Çünkü doğumdan sonra hemen toparlanacaksınız emin olun, vajinal yırtık yaşamamak için son haftalarınızda perine masajı yapmanızı öneririm. Eğer imkanınız varsa mutlaka suda doğum yapın, eğer imkanınız yoksa doğum sancılarınız başladığında bol bol suyun altına girin. Bu sizi aşırı rahatlatacaktır ve vücudunuzu yumuşatacaktır.