Doğumdan korkuyorum

scorpionfaldestek2 profile picture

scorpionfaldestek2 |

Ben Arnavutluk Tiran da yaşıyorum 32 hafta 3 günlük hamileyim Bir oğlum olacak hayırlısıyla Yurt dışında Bebeğim doğacak Annem de gelemeyeceğini iletti çeşitli nedenlerden , Doğumdan çok korkuyorum Vajinama dokunduklari an deliriyorum sanki Sezaryen de yapmak istemiyorum Allahtan bir mucize olsun ve Allah bana yardım etsin oğlum kendiliğinden çıksın istiyorum ve Sürekli Hemoglobin değerlerim dusuk çıkıyor bunun için ne yapmalıyım desteğinizi bekliyorum Ben Sare Arnavutluk Tiran dan selamlar

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Lavinia profile picture

Merhaba Bende çok korkuyordum hatta bebeğim dönmediği için mecbur sezaryan oldum o kadar korkuyordum ki doğumdan 1 hafta öncesinde ağlamaya uyuyamamaya başladım korkudan Sonra o gün geldi her şey o kadar hızlı geliştiki zaten heyecandan çoğu şeyi anlamadım bile İyi düşün iyi olsun inşallah bebeğine kavuşacağın anı düşün içini ferahlat Bebeğini gördüğün an her şeyi unutacaksın zaten 🥲