87719697 |
Merhaba anneler ilk doğumu Aralık ayında yaptım doğum yardımına başvurdum ve çıktı adıma 5 bin tl yatırılmış, şubeye gidip çekmen lazım dediler ATM’den çekiliyor mu çeken var mı şubeye gitmek şart mı ?
87719697 |
Merhaba anneler ilk doğumu Aralık ayında yaptım doğum yardımına başvurdum ve çıktı adıma 5 bin tl yatırılmış, şubeye gidip çekmen lazım dediler ATM’den çekiliyor mu çeken var mı şubeye gitmek şart mı ?
ben aylardır alamıyorum paramı. internetten başvuru yaptığımda sürekli veri yok yazısıyla karşılaşıyorim ne yapabilirim bu durumda