Doğum yardımı

87719697 profile picture

87719697 |

Merhaba anneler ilk doğumu Aralık ayında yaptım doğum yardımına başvurdum ve çıktı adıma 5 bin tl yatırılmış, şubeye gidip çekmen lazım dediler ATM’den çekiliyor mu çeken var mı şubeye gitmek şart mı ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

rumeysademirr29 profile picture

ben aylardır alamıyorum paramı. internetten başvuru yaptığımda sürekli veri yok yazısıyla karşılaşıyorim ne yapabilirim bu durumda