Doğum yardımı

87719697 profile picture

87719697 |

Merhaba anneler ilk doğumu Aralık ayında yaptım doğum yardımına başvurdum ve çıktı adıma 5 bin tl yatırılmış, şubeye gidip çekmen lazım dediler ATM’den çekiliyor mu çeken var mı şubeye gitmek şart mı ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Atmden çekilmiyor bizde bankanın içerisine girip kimlik verdik o şekilde imza karşılığında nakit olarak verdi