87719697 |
Merhaba anneler ilk doğumu Aralık ayında yaptım doğum yardımına başvurdum ve çıktı adıma 5 bin tl yatırılmış, şubeye gidip çekmen lazım dediler ATM’den çekiliyor mu çeken var mı şubeye gitmek şart mı ?
87719697 |
Merhaba anneler ilk doğumu Aralık ayında yaptım doğum yardımına başvurdum ve çıktı adıma 5 bin tl yatırılmış, şubeye gidip çekmen lazım dediler ATM’den çekiliyor mu çeken var mı şubeye gitmek şart mı ?
Atmden çekilmiyor bizde bankanın içerisine girip kimlik verdik o şekilde imza karşılığında nakit olarak verdi