1b3c8879 |
Merhabalar 7 aylık bebeğim var henüz regl olmadım ortalama ne zaman refl olurum acaba aynı durum olan var mı regl olsam kolsy kiloda veririm diye düşünüyorum bide regl başlamadan hamile kalan var mı aranızda
1b3c8879 |
Merhabalar 7 aylık bebeğim var henüz regl olmadım ortalama ne zaman refl olurum acaba aynı durum olan var mı regl olsam kolsy kiloda veririm diye düşünüyorum bide regl başlamadan hamile kalan var mı aranızda
Bende olmuyordum kadın doğum doktoruna gittim bi ilaç verdi dogum kontrol hapı sadece bu markayı kulan süte geçmez bebege zarar vermez dedi onu kullandım ilaç bitince adet oldum ilacın ismide zlynda 4 mg 550 tlye aldım her eczanede yok bi kaç eczaneye gitim bulmak için bunu devlet karşılamiyomuş bilgin olsun