d8a3cb8e |
Doğum yapalı 2,5 ay oldu kanamam hala bitmedi doktor görünürde bir şey yok diyor ama yaşayan oldu mu beni tedirgin ediyor?
d8a3cb8e |
Doğum yapalı 2,5 ay oldu kanamam hala bitmedi doktor görünürde bir şey yok diyor ama yaşayan oldu mu beni tedirgin ediyor?
ec078fd7
Ben 4. Aya gireceğim hala devam ediyor doktor emzirdigim icin olduğunu söyledi
Benimde 50 gün sürdü kişiden kişiye değişiyo demek
4.5 ay geçti daha yeni azalmaya başladı diyebilirim. Muayene de oldum bir şey çıkmadı şükür. Ama sık ve fazlaca tekrarlıyordu