doğum sancısı

BeslenmeDoğum
bfa9b74d profile picture

bfa9b74d |

38+4 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır falan regl ağrısı gibi ağrılarım var bazen çok artıyor bazende bı anda geçiyor nst de sancı en fazla 27 lere çıktı en son 2 gün önce çok ağrım vardı mesela bugünse nerdeyse hiç yok pelvik baskı iğne batması gibi şeyler var ama bu doğum sancısı birden başlayan birşey mi artık 41. haftaya kadar gelmeyecek sanırım diye düşünmeye başladım ilk gebeligim tansiyonum da 13 9 çıkıyo bı sorun çıkmadan biran önce dogursam diye düşünüyorum doğum sancısı nasıl başlar birden mi olur ne yapsam süreci hizlandirabilirim ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar