doğum

GebelikDoğum
e8594758 profile picture

37. haftaya girdim doğumu başlatmak ve ya hızlandırmak için öerileriniz var mı acaba

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

66237871 profile picture

66237871

Ben henüz hiç doğurmadım 😂 20. Haftadayım ama çok okuduğum üzere sıcak suya oturmak ,merdiven inip çıkmak, bolca hareket, pilates topu çok faydalı olur diye okudum ve squat Rabbim kolaylaştırsın inşallah

Yanıtlar

e8594758 profile picture

ay çok güldüm😄 ya sağol Allah hepimizinkini kolaylaştısın

4cb70020 profile picture

4cb70020

ananas çilek ye hızlandırıyor sende de işe yarayabilir

2a66f56f profile picture

2a66f56f

çömelip kalkardım tuvalet alaturkaydı sürekli de tuvaletim gelirdi sık merdiven inip çıktım 8ay çalıştığım için her gün çıkıyordum hurma yedim bol bol çok şükür açılmam hızlı oldu doğumum da kolay oldu

Yanıtlar

e8594758 profile picture

denicem teşekkürler

2a66f56f profile picture

2a66f56f

inşallah senin de kolay doğumun olur bir de her gün meryem suresi okurdum. doğum olacağı gün hep inşirah dinledim söyledim yolda bile.. içime hiç sıkıntı gelmedi kalbim ferah bi şekilde bitti gitti çok şükür

e8594758 profile picture

İnşallah 🤲

1608f6d2 profile picture

1608f6d2

ben yürüyüşün çok faydasını görmüştüm, doktorum da en çok yürüyüş telkin etmişti, squat pilates topu egzesizi de yapıyordum günde 20 dk. 50 dk da yürüyordum, 38+6 da doğum yaptım