e8594758 |
37. haftaya girdim doğumu başlatmak ve ya hızlandırmak için öerileriniz var mı acaba
e8594758 |
37. haftaya girdim doğumu başlatmak ve ya hızlandırmak için öerileriniz var mı acaba
66237871
Ben henüz hiç doğurmadım 😂 20. Haftadayım ama çok okuduğum üzere sıcak suya oturmak ,merdiven inip çıkmak, bolca hareket, pilates topu çok faydalı olur diye okudum ve squat Rabbim kolaylaştırsın inşallah
Yanıtlar
ay çok güldüm😄 ya sağol Allah hepimizinkini kolaylaştısın
4cb70020
ananas çilek ye hızlandırıyor sende de işe yarayabilir
2a66f56f
çömelip kalkardım tuvalet alaturkaydı sürekli de tuvaletim gelirdi sık merdiven inip çıktım 8ay çalıştığım için her gün çıkıyordum hurma yedim bol bol çok şükür açılmam hızlı oldu doğumum da kolay oldu
1608f6d2
ben yürüyüşün çok faydasını görmüştüm, doktorum da en çok yürüyüş telkin etmişti, squat pilates topu egzesizi de yapıyordum günde 20 dk. 50 dk da yürüyordum, 38+6 da doğum yaptım