Merhabalar 32+1 doğuma az kaldı korku olarak suyum geldiğini anlamam diye korkuyorum yada doğumun başladığını anlamam diye bunu yaşayan var mı
Doğum
Cevaplar
Merhaba, sancılarım arttığında hastaneye gittim. Kontrollerim yapıldıktan sonra evin yakınsa ve aracın varsa eve dönebilirsin, suyun gelirse direk gel demişti ebe hanım. Ben de nasıl anlayacağım idrar kaçirdiğimi düşünüyorum dedim. Eğer iç çamaşırınız 3 4 kez değiştirdiğinizde hala ıslaklık nemlilik varsa suyunuz geliyordur demişti.