Merhaba hanımlar 39+5 hamileyim doktor 41 haftaya kadar bekleyebiliriz dedi normal doğum istiyorum ama ikinci hamileliğim olmasına rağmen henüz doğacak gibi değil yürüyüş yapma imkanım pek yok ama evde yapabildiğim kadar egzersiz yapıyorum sabrım tükendi artık.tavsiyesi olan varmı bu konuda
Doğum
Cevaplar
Ben 39.haftada gemileri yakıp gözü karartıp tam 5 saat boyunca gezdim dışarda, akşamına ufaktan sancılar geldi ertesi gün de doğum. Yani çıkıp dışarıda bol bol yürüyüp günde bi iki hurma yiyin ve pilates topuna devam edin bence işe yarayacaktır 😅