Damla |
Merhaba bebeğim 6 aylık inanılmaz derecede diş eti kaşınıyor bu ayda çıkarabilir mi diş kaşıyıcı da fayda etmiyor çok huysuz uykusu bozuldu sürekli ağlıyor ve kucak istiyor önerileriniz var mı ne kullanabilirim ağrısını nasıl geçirebilirim
Damla |
Merhaba bebeğim 6 aylık inanılmaz derecede diş eti kaşınıyor bu ayda çıkarabilir mi diş kaşıyıcı da fayda etmiyor çok huysuz uykusu bozuldu sürekli ağlıyor ve kucak istiyor önerileriniz var mı ne kullanabilirim ağrısını nasıl geçirebilirim
Doktorumuz 3. Aydan itibaren Tetagil, 6. Aydan itibaren Osanit kullanabilirsin demişti.. Ayrıca diş kaşıyıcı yerine anne sütünü/ mamayı yada vermeye başladığınız herhangi bir meyveyi, yoğurt da olur, bebekler için meyve süzgeci aparatı oluyor, onun içine koyup dondurup eline verebilirsiniz, soğuk uygulama olmuş olur iyi gelir... Zeytinyağı içine karanfil koyup buzdolabında bekletin soğuk olarak onu da sürebilirsiniz... Yada karanfil yağı alıp onu da kullanabilirsiniz..