Diş

DişAnket
iremkrt1903 profile picture

Merhabalar 6 haftalık hamileyim dişim çok ağrıyor Yaptığınız bir yöntem var mı doktora gitsem sıkıntı olur mu

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

67ae8ecd profile picture

67ae8ecd

Kadın doğum doktorunuza sorarak gidin bence en doğru cevabı o verir. Bende 20.haftadayım dişle ilgili sorun var sanırım sızlıyor doktoruma sordum her türlü tedavi yapılabilir dedi ama ben yine de tedirgin oluyorum. Bende sormuş olayım 2.trimesterde diş tedavisi yaptıran var mı? Bebeğe bir sıkıntı olmadan yaptıran varsa paylaşabilir mi?

Yanıtlar

sedasever22 profile picture

Ahh çok geçmiş olsun Allah şifa versin bende sizin aylarınızda çok kötü bir 20 ilk diş apsesi geçirmiştim 3 gün uyumamıştım direnmiştim ilaç kullanmayacağım die ama o kadar ağrıyordu ki mecbur diş hekimim ve kadın doğumcumla görüşüp antibiyotik kullanmıştım ben hayatımda öyle bir ağrı yaşamadım normal doğurdum 3 gece de 3 doğum yapsam daha iyiydi yani. Her neyse ihmal etmeyin neyiniz var bilmiyorum ama beni buz koymak ve karanfil biraz acısını alıyordu birde alkolsüz listerin kullanmıştım yine hamilelerin kullanabileceği gargaralar var vs. Arkadaşım hamileyken implant bile yaptırdı. O kadar kasmayın keşke bende ağrır ağrımaz hemen antibiyotik içseydim

67ae8ecd profile picture

67ae8ecd

Teşekkür ederim yanıtınız için

emine12345678922 profile picture

bende 29. haftamda diş ağrılarım çoğalmıştı dolgu yapılması gerekiyordu kadın doğumcum izin verdi işleme ve uyuşturmalarına bende yaptırdım çok şükür şuan kızım 7 aylık ve yanımda bir sıkıntı olmadı

Yanıtlar

67ae8ecd profile picture

67ae8ecd

Teşekkür ederim içim rahatladı

28c67876 profile picture

28c67876

Bende şuan 20 haftalık hamileyim diş ağrısı çok çektım 16 haftada ıkı tane diş çektırmek zorunda kaldım ama kadın doktorunun yazdığı ilaçlarla diş doktoru uyusturmuştu zor oldu ama çok şükür çektim