D vitamini

PrematüreToddler (1-3 Yaş)
bdf812b9 profile picture

bdf812b9 |

Doktorumuz pure kids isimli bir markanın d vitaminini önerdi, onu alıp kullanmaya başladık yenidoğan için ama fark ettim ki ayçiçek yağlıymış. İçim de rahat etmedi pek. Markayı bilen duyan kullanan var mı? Devam etmeli miyiz? Daha iyi dediğiniz bir marka var mı?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

wck4nk4thy profile picture

Doğdundan berı pedıa d kullanıyoruz cok da memnunuz sadece özel ılac

gizemariman1 profile picture

biz ocean markasının d vitaminini kullanıyoruz , çok memnunuz

Yanıtlar

55a394d6 profile picture

55a394d6

biz ocean markasının d vitaminini kullanıyoruz , çok memnunuz

- gizemariman1

Ocean markasının üstünde 2 yaş üstü için uygundur diyor. Siz daha küçük bebeğiniz için mi kullanıyorsunuz?

4ac2c24a profile picture

4ac2c24a

bebeğiniz bi problem yaşamıyorsa bence devam edin. benim bebeğim aşırı gazlı bi bebek ayçiçeği yağı ekstra gaz yapıyordu ocean kullanmaya başladık rahatladı.

Yanıtlar

bdf812b9 profile picture

bdf812b9

Bizde de gaz ve kaka yapamama sorunu var sebebi d vitamini mi bilmiyorum tabi

4ac2c24a profile picture

4ac2c24a

Kaka yapamama durumu ilk 3-4 ay her bebekte olur. ama çok huzursuz ise bi değiştirmeyi deneyin

hilalturde34 profile picture

Ocean Temiz içerikli olduğunu bildiğim için ve kabızlık korktuğum için 5 sene önce oğlumda kullanmıştım şimdi kızım doğdu ona kullanıyorum sorun olmuyor şükür

Yanıtlar

55a394d6 profile picture

55a394d6

Ocean Temiz içerikli olduğunu bildiğim için ve kabızlık korktuğum için 5 sene önce oğlumda kullanmıştım şimdi kızım doğdu ona kullanıyorum sorun olmuyor şükür

- hilalturde34

Hangi ocean’ı kullanıyorsunuz? Benim gördüklerim 2 yaş üstü için uygundur yazıyor

İrmozsamuray profile picture

Biz Deca-Tabs D3 kullanıyoruz ve ben cidden aşırı memnunum sadece saf zeytinyağı ve D vitamini var içinden renginden ve kendi kokusundan bile fark ettiriyor. Ztn özele gidiyoruz doktorumuz da benim geçmişte de çocuk doktorumdu şimdi kendi bebeğime bakıyor ilaç vermeyi sevmiyor o yüzden bu en saf içeriğe sahip olan