d5692d18 |
Arkadaşlar doğum yapalı 2aya yakın olacak kimlik çıkar çıkmaz e devletten başvuru yaptım bu çocuklar için ödenecek sonucu nerden öğreniliyor onaylanıp onaylanmadığı e devlete bakıyorum ama göremiyorum
d5692d18 |
Arkadaşlar doğum yapalı 2aya yakın olacak kimlik çıkar çıkmaz e devletten başvuru yaptım bu çocuklar için ödenecek sonucu nerden öğreniliyor onaylanıp onaylanmadığı e devlete bakıyorum ama göremiyorum
basvuru yaptiysanız halkbank hesabına yatmıştır. kendiniz gidip almanız lazım.
Yanıtlar
d5692d18
Başvuru yaptım ama onaylandığını nerden öğrenirim
bc6a878d
ailem uygulaması diy bi uygulama var orda ne xman yatacağı yaxıyor
İlk öğretmenim ailem uygulamasından çocuklarım kısmından bakabilirsiniz e devlet ile giriş yapılıyor
d5692d18
Şimdi gördüm onaylanmış ve para yatma tarihi verilmiş sanırım o tarihte gidip halk banktan çekiceğiz
“Şimdi gördüm onaylanmış ve para yatma tarihi verilmiş sanırım o tarihte gidip halk banktan çekiceğiz ”
- d5692d18
O tarihte veya sonraki günlerde halkbankasına gidip çocuk yardımı için kart alacaktım derseniz size kartı veriyorlar mesajla geçiçi şifre alıp bankamatikten şifreyi yenileyip çekiyorsunuz ama unutmayın 6 ay boyunca hesapta herhangi bir çekim olmazsa devlet el koyuyor biriken paraya ve geri döneme ait ödeme yapılmıyor para yattığında mesaj geliyor size zaten
Periyotları var. Nisandan önce başvuru yaptıysanız Nisanda yattı en son. Eğer sonrasında başvuru yaptıysanız Temmuzda yatacak.