çocuk bakımı ve tükenmişlik

Fatma  profile picture

Fatma |

Bebegim 5 aylık. onda bir sorun yok çok şükür ama ben kendimde hiç enerji bulamıyorum. konusmaya ilgilenmeye dahi takatim olmuyor. ona haksızlık olmasın diye kendimi zorluyorum. iştahsızlığım var canim bir şey yemek istemiyor. çocugu uyutmaak için bile enerji görmüyorum kendimde. geceleri uyandigi ićin uykum bölünüyor zaten gündüzleri de uyuyamıyorum. bebegi uyutunca yatıyorum ama yine de yok. zaten bebegim 40 dk uyuyor genelde. ben yatana kadar 10 dk geçiyor. geri kalan zamanda da ben uykuya dalana kadar uyanıyor. Tek başıma bakmak zorundayım çünkü annem veya kız kardeşim yok. Eşim de işe gidip geliyor sadece ekstra bir yardım yok. Bu tükenmislik nasıl geçer? Nasıl enerjimi yükseltebilirim?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Çok haklısınız ama yalnız değilsiniz, sizin gibi bir çok anne var bu durumu yaşayan... Karadutun lekesini yine karadutun yaprağı çıkarırmış.. Çare bizde aslında sadece bazen yoğunluktan yorgunluktan göremiyoruz, böyle zamanlarda lütfen eş dost veya uzman desteği almaktan çekinmeyin.. Gün içinde kendinizle baş başa kalacağınız zamanlar yaratın.. İş güç nankördür bitmez.. Çocuğunuzun uyuduğu o 40 dk yı kendinize çay kahve ısmarlayarak bi müzik dinleyerek hatta yeni bi diziye başlayın onu izleyerek geçirin.. Kafanız dağılsın enerjiniz yenilensin. Unutmayın çocuğunuza dört dörtlük anne değil, mutlu anne lazım ki o da mutlu olsun.. Önce siz, sonrası sonra... 🥰

çocuk bakımı ve tükenmişlik için cevap | Momy