merhaba anneler yeni doğan bebeğimin gözlerinde çapaklanma oldu ve doktor bir damla verdi. Ama damlanın prospektüsünde yeni doğanlar için uygun değil diyor. Damlamızın adı BİVOXA. kullanan oldu mu aranızda ?
merhaba anneler yeni doğan bebeğimin gözlerinde çapaklanma oldu ve doktor bir damla verdi. Ama damlanın prospektüsünde yeni doğanlar için uygun değil diyor. Damlamızın adı BİVOXA. kullanan oldu mu aranızda ?