BİVOXA Göz Damlası

Doktor & HastaneYenidoğan (0-6 Ay)
kabariksac9093 profile picture

kabariksac9093 |

merhaba anneler yeni doğan bebeğimin gözlerinde çapaklanma oldu ve doktor bir damla verdi. Ama damlanın prospektüsünde yeni doğanlar için uygun değil diyor. Damlamızın adı BİVOXA. kullanan oldu mu aranızda ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar