Biberon reddi yaşayan var mı

1110817b profile picture

1110817b |

2 aydır biberon reddi yaşıyoruz biberondan su dahi içmiyor Philips avent kullanıyordum tekrardan alsın istiyorum nasıl yapabilirim

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

dilaraengin profile picture

Ben de aynı sorunu yaşıyorum bütün biberonlara aynı tepkiyi veriyor. Sütünüzü sağın babası içirsin sizin evde olmadığınızı bilsin alışır o şekilde dediler, hatta anne memesine çok çok yakın bir biberon aldım onu bi tutar gibi oldu ama tamamen kabul etmiyor yani tutmayınca tutmuyorlar, sanırım ilk haftalardan alıştırıp unutturmamak gerekiyor. Ben 2.ayından sonra tutturamadım. Eğer sihirli bir çözümü varsa ben de bilmek isterim.