Bez numarası

iremnazli859 profile picture

iremnazli859 |

Bebeğim 15 haftalık 7200 kilo ilk doğduğunda Sleepy kullandım bir paket ardından Sofia kullandım(A101) kısa sürede 3 numaraya geçtik 2 ayın ortalarında 3 numara Jenny kullandık(BİM) 3 numarası çok küçük geldi 4 numaraya geçtim 4 numara da büyük geldi ben de Sofia'nın kalıbı sanki daha büyük diye tekrar Sofia'dan 3 numara aldım o da küçük geldi. Ne yapacağım bilmiyorum 3 küçük geliyor 4 büyük geliyor ve katlanıyor altında hem de çok pot gözüküyor + özelliği sadece büyük olduğu için sızdırma olmuyor çok fazla ama alttan tulumlar giydiremiyorum bezin büyüklüğünden olmuyo 1.5-2 yaş zıbın giydiriyorum oluyo bezin ama bez pot kalıyo ne yapmam lazım?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

zeynep profile picture

sleepy 3+ diye bir şey gördüm belki sizin durumunuza uygundur