Bebeğim 15 haftalık 7200 kilo ilk doğduğunda Sleepy kullandım bir paket ardından Sofia kullandım(A101) kısa sürede 3 numaraya geçtik 2 ayın ortalarında 3 numara Jenny kullandık(BİM) 3 numarası çok küçük geldi 4 numaraya geçtim 4 numara da büyük geldi ben de Sofia'nın kalıbı sanki daha büyük diye tekrar Sofia'dan 3 numara aldım o da küçük geldi. Ne yapacağım bilmiyorum 3 küçük geliyor 4 büyük geliyor ve katlanıyor altında hem de çok pot gözüküyor + özelliği sadece büyük olduğu için sızdırma olmuyor çok fazla ama alttan tulumlar giydiremiyorum bezin büyüklüğünden olmuyo 1.5-2 yaş zıbın giydiriyorum oluyo bezin ama bez pot kalıyo ne yapmam lazım?
Bez numarası
Cevaplar
sleepy 3+ diye bir şey gördüm belki sizin durumunuza uygundur