beta takip

e9dfbdcf profile picture

e9dfbdcf |

Kızlar beta değerlerim çok az yükseliyor sizce durum nasıl? 29 ocak 122, 1 Şubat 230. 1, 2 Şubat 305, 4 Şubat 487. İlk test reglim in 2. Gün gecikmesindeyken yapılmıştı. Daha erken diye mi böyle az ilerliyor acaba

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gokdenizinannesi profile picture

Doktor ne dedi bu duruma? Geç döllenmiş olabilir ama sağlıklı gebelikte 1 günde 1000 lere çıkması gerekirdi bence bi doktora danışın mutlaka, bu kadar yavaş yükselmesi normal değil bana göre

beta takip için cevap | Momy