e9dfbdcf |
Kızlar beta değerlerim çok az yükseliyor sizce durum nasıl? 29 ocak 122, 1 Şubat 230. 1, 2 Şubat 305, 4 Şubat 487. İlk test reglim in 2. Gün gecikmesindeyken yapılmıştı. Daha erken diye mi böyle az ilerliyor acaba
e9dfbdcf |
Kızlar beta değerlerim çok az yükseliyor sizce durum nasıl? 29 ocak 122, 1 Şubat 230. 1, 2 Şubat 305, 4 Şubat 487. İlk test reglim in 2. Gün gecikmesindeyken yapılmıştı. Daha erken diye mi böyle az ilerliyor acaba
Doktor ne dedi bu duruma? Geç döllenmiş olabilir ama sağlıklı gebelikte 1 günde 1000 lere çıkması gerekirdi bence bi doktora danışın mutlaka, bu kadar yavaş yükselmesi normal değil bana göre