Beta Hcg Yükselişi

mxhpkmmv26 profile picture

mxhpkmmv26 |

Merhaba. 12 Şubat son adet tarihim 11 martta kan verdim beta 56 çıktı. 16 martta tekrar verdim 319 çıktı. 18 martta verdim 568 çıktı. 2 gün sonra tekrar kan vericem. Sizce yükselişim nasıl sağlıklı bi ilerleme mi adetime 1-2 gün kala öğrendiğim için süreç uzun sürdü. Erken öğrenmenin dezavantajları diyelim🥲

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

asli1453yuksel profile picture

Pazartesi giderseniz keseyi görebilirsiniz 1.5 aylık oluyor nerdeyse son adet tarihinize göre,.. Hemde planlı gebelik değilse öncesinde kullanmamışsanız bir an önce folik asit kullanmanız gerekiyor, bebeğin gelişimi için çok önemli.. O yüzden beklemeyin derim..