Merhaba. 12 Şubat son adet tarihim 11 martta kan verdim beta 56 çıktı. 16 martta tekrar verdim 319 çıktı. 18 martta verdim 568 çıktı. 2 gün sonra tekrar kan vericem. Sizce yükselişim nasıl sağlıklı bi ilerleme mi adetime 1-2 gün kala öğrendiğim için süreç uzun sürdü. Erken öğrenmenin dezavantajları diyelim🥲
Beta Hcg Yükselişi
Cevaplar
Pazartesi giderseniz keseyi görebilirsiniz 1.5 aylık oluyor nerdeyse son adet tarihinize göre,.. Hemde planlı gebelik değilse öncesinde kullanmamışsanız bir an önce folik asit kullanmanız gerekiyor, bebeğin gelişimi için çok önemli.. O yüzden beklemeyin derim..