Beta Hcg Yükselişi

mxhpkmmv26 profile picture

mxhpkmmv26 |

Merhaba. 12 Şubat son adet tarihim 11 martta kan verdim beta 56 çıktı. 16 martta tekrar verdim 319 çıktı. 18 martta verdim 568 çıktı. 2 gün sonra tekrar kan vericem. Sizce yükselişim nasıl sağlıklı bi ilerleme mi adetime 1-2 gün kala öğrendiğim için süreç uzun sürdü. Erken öğrenmenin dezavantajları diyelim🥲

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mxhpkmmv26 profile picture

Cuma günü kan verdikten sonra pazartesi gitmeyip 6 haftalık olmayı mı beklemeliyim sizce