4b9dd47d |
adetım 8 gün gecıkmıstı hastaneye gittim kan tahlılı yaptım dedı hamıle değilsiniz 3 gün sonra tekrar sağlık ocağına gıttım test yaptım beta degerım 7 çıkmıştı sızce hamıle mıyım lütfen yardımcı olun
4b9dd47d |
adetım 8 gün gecıkmıstı hastaneye gittim kan tahlılı yaptım dedı hamıle değilsiniz 3 gün sonra tekrar sağlık ocağına gıttım test yaptım beta degerım 7 çıkmıştı sızce hamıle mıyım lütfen yardımcı olun
6531eb29
evet ama henüz çok başındasınız bi sonraki hafta 200-400 civarı olur
Yanıtlar
4b9dd47d
doktor dedı pazartesi günü tekrar gel bakalım yıne
827844df
biraz daha bekleyin ama dikkat edin kendinize benimde öyleydi değerim yüksek çıktı hatta kese boş dediler 10 gün kadar bekledik bebek göründü
Yanıtlar
4b9dd47d
dıkkatlılık köy deyiz tatıl içn gelmiştik ağır işler yapmamaya çalışıyorum inşAllah bişey olmaz ya korkuyom dua edın lütfen🙏