Beta degerım

Riskli GebelikDoğum
4b9dd47d profile picture

4b9dd47d |

adetım 8 gün gecıkmıstı hastaneye gittim kan tahlılı yaptım dedı hamıle değilsiniz 3 gün sonra tekrar sağlık ocağına gıttım test yaptım beta degerım 7 çıkmıştı sızce hamıle mıyım lütfen yardımcı olun

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

6531eb29 profile picture

6531eb29

evet ama henüz çok başındasınız bi sonraki hafta 200-400 civarı olur

Yanıtlar

4b9dd47d profile picture

4b9dd47d

doktor dedı pazartesi günü tekrar gel bakalım yıne

827844df profile picture

827844df

biraz daha bekleyin ama dikkat edin kendinize benimde öyleydi değerim yüksek çıktı hatta kese boş dediler 10 gün kadar bekledik bebek göründü

Yanıtlar

4b9dd47d profile picture

4b9dd47d

dıkkatlılık köy deyiz tatıl içn gelmiştik ağır işler yapmamaya çalışıyorum inşAllah bişey olmaz ya korkuyom dua edın lütfen🙏