Bebeklı hayat

Yenidoğan (0-6 Ay)Genel Sohbet
110295c7 profile picture

110295c7 |

Sızler nasıl alışıyorsunuz bebeklı hayata ev ıs çocuk es hersey yapıyorum edıyorım ama böle patlayacak bomba gıbı oluyorum ev ıs bıtmıyor yemek bıtmıyor çocuk durmuyor çocuk küçük bebek 4 aylık ben yetısemıyorım esım yardım edıyor ama erkek bır yere kadar anlamıyor yapamıyor böle dısarı çıkamıyoruz evımız sehırıne uzak otobüs mesafesi anca Cumartesi pazar esım evde olunca o günlerde evı temızle süpür çamaşır ütüle tarla var yaz sezanu hafta sonu tarlaya başlar esım artık çok daralıyor ınsan nasıl basa çıkıyorsunuz

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

12ca9afd profile picture

12ca9afd

ah ahh aynı düşünceleri paylaştığım canım arkadaşım o kadar aynı düşünüyoruz ki seninle inan yetisilmiyor. sadece zamanla alışıyorsun bence. kiminle konuşsam yaşça büyük çocukları bile olsa olumsuz konusuyorlar ben daha rahat edeceğimi umut ederek günleri takip ediyorum. tek başımayım annem ve kaynanam çok uzakta eşimde elinden geleni yapıyor ama çalışma saatleri çok uzun. ve dediğin gibi şehre çok uzak yaşıyorum. geçen yürüyüşe çıktım heryer toz topraktı. nefes almaya bile çıkamıyorum anlayacağın o yuzdeen eğer bebeğin uykusu iyiyse bence eşinizle bı şeyler planlayin biz film serilerine başladık. en azından takip edip günün sonunu bekleyeceğim bir amacım oluyor.

Yanıtlar

110295c7 profile picture

110295c7

Senın gene uzak dıyorsun benım annem çalışıyor gelemiyor benım kaynanam burda yardım etmıyor yardım etmek zorunda degıl ama azıcık destek olur sadece camdan balkona ay oy edıyor torunum dıyor gıdıyor doğum yaptım annem esım ızın aldı bır gün bakmadı bana ben de böle nefes almıyorum delırcek gıbı oluyorum artık kafayı yuyecem napsam kafam dağılsa cocuk var ızın vermıyor

12ca9afd profile picture

12ca9afd

bakmak zorunda değil ne demek bence bakması sana yardım etmesi lazımdı. hoş benimki yakın olsa aynı senin durum olurdu. bence torun çok kıymetli ve anneye destek olmak lazım. çok zor bı dönemdeyiz su an motivasyonun sadece soğuk kahvem.

Sevgimm profile picture

inan canım beni anlattın resmen baş edemiyoruz ama üstesinden gelmeye çalışıyoruz sen robot degolsinki her işe yetisesin olsun bir gün çamaşır katlamayiver bir gün makine atma eve ev işi nankör dur cnm işlerini günlere ayir kendini bebeğine zaman tanı vakit ayır

Yanıtlar

110295c7 profile picture

110295c7

Bazen dedıgın gıbı yapayım dıyorım ıpın ucu kaçıyor tutamıyorum sonra

Sevgimm profile picture

öyle cnm inan sen daha önemlisin o evi baştan aşağı yapsan nalucak yanlış anlama taç mi takacaklar kendimden söylüyorum hayır benim degerimide belirlemiyor ama eşime göre bir bardak yıkamasam o

0a367d41 profile picture

0a367d41

Öncelikle ev işlerini düşürmelisin sadece ütülenecek kıyafetleri ütüle, yemek yapma makarna ile de günü atlatabilirsin biz çocuktan sonra kaç paket makarna bitirdik bilmiyorum evde hiç pişmezdi normalde eşin eve gelince mutlaka bir kahve içip bir banyo yap çok iyi gelecek. Şu an atak ayında olduğun için kendini çok kötü hissediyor olabilirsin en zor ayım 4. Aydı ama hepsi geçiyor inan evladın ve psikolojin için ayakta kalmalısın bağınıza güven

4e4038cb profile picture

4e4038cb

İnsan öyle böyle alişyr o cucuk büyüyor bırak ev dagılsın iş kalsın inanki onlar hiç önemli şeyler degil benim 2 cocugum var ve şuan hamileyim sizin en azından eşiniz yardimcı olyrmuş benim oda yok eşim hiç yardimcı olmyr bana ve ben bu cocugu dogurmak bile istemiyorum bazen ama genede Rabbim bunu hedıye olarak gönderdi bi amenet ona sığınıyorum Rabbim hepimizin yardimcısı olsun inşallah