kızlar bebeğimle dışarı çıkmaktan korkuyorum bı yere gideceğim zaman bazen kayınvalideme bırakıyorum . Alışverişe felan eşim tek gidiyo ben evde duruyorum bebekle . Bu durumu yaşayan varmı
bebekle dışarı çıkma korkusuuu
Cevaplar
Neyden korkuyorsunuz acaba
Yanıtlar
Bilmiyorum ağlarsa yada uyuyamazsam. Bebekle çıkmak sanki çok zormuş gibi geliyor çok kalabalık gibi hissediyorum
Denemeden bilemezsin ilk gün kısa süre çıkın duruma göre bi dahakine biraz daha uzun derken bebeğinizin durumuna göre ayarlarsınız kendinizi de çocuğu da eve hapsetmeyin dışarıya da ihtiyacınız var ❤️
evet kendimi bazen cezaevinde gibi hissediyorum
Kesinlikle salgın var deniyor kalabalığa hem o sebeple hem de durmaz gittiğim yerde diye ben de korkumdan çıkamıyorum
Bazen hiç sorun yaşamayabilirsiniz bazen huysuzlanır bazen çok mutlu olur bazen uyur yani anı anını tutmaz. Bence korkmak yerine akışına bırakın ve o an ki duruma göre karar verin. Mutluysa bir yemek yiyin, uyuyorsa sakince kahve için eşinizle, huysuzsa işinizi halledip eve dönersiniz bence beraber anları yaşamaya çalışmalısınız
Yanıtlar
Hep destek siz baktığım için gün boyu çok tedirgin oluyorum her şeye . inşallah geçer
Bebeğinizi bırakabilecek kayınvalideniz var bende o dahil hiç kimse yok 😌 bebeğinizi sizden iyi anlayacak kimse yok çünkü siz annesiniz kendinize inanın, güvenin 🙏🏻
Allah hepimizin yardımcısı olsun cidden. Annelik hem çokk zor hemde çok güzel .
Ben de bebegim daha ilk aylarındayken bir yere gitmeye korkuyordum ya ağlarsa susturamazsam herkes bize bakar rezil oluruz diye korkuyordum hem de tecrübesiz bir anne olmaktan kaynaklı ama şimdi hiç umursamıyorum canımız istedikçe çıkıyoruz bence akışına bırakmak en iyisi😄