bebekle dışarı çıkma korkusuuu

Ruh Sağlığı & DestekGenel Sohbet
yagmurycfg profile picture

yagmurycfg |

kızlar bebeğimle dışarı çıkmaktan korkuyorum bı yere gideceğim zaman bazen kayınvalideme bırakıyorum . Alışverişe felan eşim tek gidiyo ben evde duruyorum bebekle . Bu durumu yaşayan varmı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

mervekaracam06 profile picture

Neyden korkuyorsunuz acaba

Yanıtlar

yagmurycfg profile picture

Bilmiyorum ağlarsa yada uyuyamazsam. Bebekle çıkmak sanki çok zormuş gibi geliyor çok kalabalık gibi hissediyorum

mervekaracam06 profile picture

Denemeden bilemezsin ilk gün kısa süre çıkın duruma göre bi dahakine biraz daha uzun derken bebeğinizin durumuna göre ayarlarsınız kendinizi de çocuğu da eve hapsetmeyin dışarıya da ihtiyacınız var ❤️

yagmurycfg profile picture

evet kendimi bazen cezaevinde gibi hissediyorum

9bts2m4bhp profile picture

Kesinlikle salgın var deniyor kalabalığa hem o sebeple hem de durmaz gittiğim yerde diye ben de korkumdan çıkamıyorum

Muhendisanne profile picture

Bazen hiç sorun yaşamayabilirsiniz bazen huysuzlanır bazen çok mutlu olur bazen uyur yani anı anını tutmaz. Bence korkmak yerine akışına bırakın ve o an ki duruma göre karar verin. Mutluysa bir yemek yiyin, uyuyorsa sakince kahve için eşinizle, huysuzsa işinizi halledip eve dönersiniz bence beraber anları yaşamaya çalışmalısınız

Yanıtlar

yagmurycfg profile picture

Hep destek siz baktığım için gün boyu çok tedirgin oluyorum her şeye . inşallah geçer

Muhendisanne profile picture

Bebeğinizi bırakabilecek kayınvalideniz var bende o dahil hiç kimse yok 😌 bebeğinizi sizden iyi anlayacak kimse yok çünkü siz annesiniz kendinize inanın, güvenin 🙏🏻

yagmurycfg profile picture

Allah hepimizin yardımcısı olsun cidden. Annelik hem çokk zor hemde çok güzel .

islimnurdagli27 profile picture

Ben de bebegim daha ilk aylarındayken bir yere gitmeye korkuyordum ya ağlarsa susturamazsam herkes bize bakar rezil oluruz diye korkuyordum hem de tecrübesiz bir anne olmaktan kaynaklı ama şimdi hiç umursamıyorum canımız istedikçe çıkıyoruz bence akışına bırakmak en iyisi😄