8ad7e845 |
Merhabalar bebeğimin kakası biraz koyu kıvamda ve yeşil. Kına gibi aslında normal mi bilemiyorum sürekli bu şekilde yapıyor hem mama hem anne sütüyle besleniyor
8ad7e845 |
Merhabalar bebeğimin kakası biraz koyu kıvamda ve yeşil. Kına gibi aslında normal mi bilemiyorum sürekli bu şekilde yapıyor hem mama hem anne sütüyle besleniyor
koyu yeşil olduğunda bebek üşütmüş olur ya senden geçmiştir sütünden yada biraz kalın giydir sarı / yeşil olması normal ama köyü kivamliysa bence bıraz sıcak tut bebeği
Yanıtlar
Kokusu önemli, mama ile beslenmesi de kakayı koyulaştırır, son olarak emzirme sırasında sadece ön süt kullanan bebeklerde de kaka rengi yeşil ve pütürlü olur. Şuna dikkat edin eğer bebeğiniz her göğüsü 10 dakikadan az alıyorsa ön süte maruz kalıyor. En az 10-15 dk vermeye çalışın, arkadan gelecek olan yağlı süt çok daha mühim.