betealt |
22 haftalık hamileyim. salı günü bebeğim çok hareketliydi. dün hiç hissetmedim. bugün de sadece şöyle küçük bir kıpırtı gibi hissettim. normal mi yoksa doktora görünmeli miyim?
betealt |
22 haftalık hamileyim. salı günü bebeğim çok hareketliydi. dün hiç hissetmedim. bugün de sadece şöyle küçük bir kıpırtı gibi hissettim. normal mi yoksa doktora görünmeli miyim?
çok teşekkür ederim 🙏🏻